Odpowiedzi

2010-02-02T14:22:41+01:00
Panie Boże módl się za tych którzy nie znają Chrystusa Światłości i za tych którzy głoszą światłość pomóż im dojść do spełnienia marzeń ,pomóż im zadbać o siebie samych aby mieli pod dostatkiem jedzenia :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:05:19+01:00
Wszechmogący Wieczny Boże TY dałeś nam swojego Syna aby nas wykupił z cieżaru grzechy prosimy Cie abys poslał tych ktorzy wskaża droge chrystusowa tym co jeszcze jej nie poznaliaby mogli uwierzyc ze TY jesteś miloscia. DAj siłe wszystkim Ktorzy glosza twoja chwałe aby mimo trudności nie poddawali sie w gloszeniu Chrystusa naszej Swiatłosci
Amen
1 5 1