Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T14:25:31+01:00
Dla mnie na niepogode najlepszy jest kubek gorącej czekolady.
To nieprawda, że wszyscy ludzie kłamią są wyjątki.
Niepewność siebie to wada, ale jednak dzięki niej mamy poczucie tego, że inni ludzie nam pomogą.
Ta zupa z pieczarkami była niesmaczna.
Osoba, która jest nieśmiała łatwo nie nawiąuje kontaktów z innymi ludźmi.
1 1 1
2010-02-02T14:26:49+01:00
Niepewność nie jest mi obca.
Dziś na dworze panuje niepogoda.
To nieprawda, że nie zdążymy z budową stadionów na Euro 2012 :D
Gdy widzę mojego kolegę czuję niesmak.
Odczuwam nieśmiałość do mojego kolegi/koleżanki z klasy.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:27:12+01:00
Monikę charakteryzuje niepewność.
Na nasz nastrój często wpływa niepogoda.
Fałsz to inaczej nieprawda.
Czuję do niego dziwny niesmak.
Moją piętą Achillesa jest nieśmiałość.
3 4 3