1Mały Książe ma cechy baśni lub bajka i podaj cech.
2Mały Książe to bajka dla dzieci czy dorosłych a może dla jednych i drugich podaj dwa argumenty.
3 Jak kończy sie Mały Ksiaże i czy to zakonczenie jest optymistyczne czy pesymistyczne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:37:30+01:00
"Mały Książę" posiada cechy baśni jak i bajki. Jest taką przypowieścią o przygodach Małego Księcia, który w poszukiwaniu sensu życia opuszcza swą ukochaną małą planetkę i podróżuje po świecie. Książka ukazuje najważniejsze cechy psychiki ludzkiej i pozwala je zrozumieć.

"Mały Książę" jest bajką przeznaczoną dla dzieci jak i również dla dorosłych. Prosty język jakim książka ta jest pisana pozwala na lepsze zrozumienie treści, która mówi o odnajdywaniu się w życiu codziennym. Mówi też o świecie dorosłych i dzieci, które często są od siebie odrębne i pozwala pojąć życie w dwóch, różnych od siebie punktach -ze strony dorosłej i dziecięcej.

Książka kończy się pesymistycznie, ponieważ jej zakończeniem jest śmierć Małego Księcia. -Ukąszony przez żmiję, osuwa się martwy na ziemię.
4 4 4
2010-02-02T14:39:01+01:00
2. Mały książe, to książka dla dzieci jak i dorosłych. Uczy nas jak poszukiwać przyjaźń, każdego czytelnika dzięki swojej nieprzemijającej mądrości.
2 3 2