Do pomalowania okien zużyto 1,6 litra farby w kolorze kości słoniowej i 2,5 razy więcej farby w kolorze łososiowym.
Uzupełnij zdanie i zapisz obliczenie.
Obliczenie:
Odp. Na pomalowanie okien zużyto łącznie .......... litra farby.

3

Odpowiedzi

2010-02-02T14:39:53+01:00
1.6 *2.5=4 na pomalowanie okien złuzyto 5.6 litra
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:40:06+01:00
1,6*2,5=4l
4l+1,6l=5,6l
Na pomalowanie okien zużyto łącznie 5,6 litra farby.
5 5 5
2010-02-02T14:41:03+01:00
1,6+2,5×1,6=1,6+4=5,6 litra
Odp. Na pomalowanie okien zużyto łącznie 5,6 litra farby.
1 5 1