Odpowiedzi

2010-02-02T14:43:02+01:00
1. Patryjotyzm dla mnie postawa, wyrażająca miłość i przewiązanie do ojczyzny. Patryjota to człowiek który uczestnuiczy w sprawach kraju, oraz pełni dla niego bardzo ważna funkcję.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:45:47+01:00
Dla mie jak i dla każdego polaka patriotyzm jest przywiązaniem i miłością do ojczyzny.
Gdy jesteśmy patriotami solidaryzujemy się z własnym narodem ale szanujemy inne narody z poszanowaniem ich praw (np. na meczach, zawodach itp.)


Trochę mało ale tyle udało mi się wymyślić..
POZDRAWIAM SERDECZNIE ;))