Odpowiedzi

2010-02-02T14:50:20+01:00
Litwa - jez. bałtycki /prawoslawie
białorus - jez. słowianski /prawoslawie
irlandia - jez. celtyckie / protestantyzm
portugalia - jez romanski / katolizm
niemcy - jez. germanski / protestantyzm
rumunia - jez romanski / prawoslawie
lotwa- jez baltycki / katolizm
wegry - jez. slowianski/romanski? /
wlk brytania - jez. germanski / protestantyzm

a rodzina - indoeuropejska do wszystkich
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:58:50+01:00
Dla wszystkich państw rodziną jest rodzina - indoeuropejska
Litwa - język bałtycki - katolicyzm
Białoruś - język bałtycki - prawosławni , katolicy , protestanci , zielonoświątkowcy
Irlandia - jezyki celtyckie- protestantyzm
Portugalia - jezyk romanski - katolizm
Niemcy - jezyk germanski - protestantyzm
Rumunia - jezyk romanski - prawosławie
Łotwa- jezyk bałtycki - katolizm
Wegry - jest zaliczany do języka ugrofińskiego - katolik , prawosławny
Wlk Brytania - jezyk germański - protestantyzm