Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:00:35+01:00
EO/OB=DE/AB
3/4=6/AB
3AB=24/3
AB=8

OF/OC=EF/(BO+OC)
9/OC=(9+3)/(4+OC)
9/OC=12/(4+OC)
12OC=36+9OC
12OC-9OC=36
3OC=36/3
OC=12
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:18:27+01:00
EO/OB=DE/AB
3/4=6/AB
3AB=24/3
AB=8

OF/OC=EF/(BO+OC)
9/OC=(9+3)/(4+OC)
9/OC=12/(4+OC)
12OC=36+9OC
12OC-9OC=36
3OC=36/3
OC=12
2010-02-02T20:25:25+01:00
DE= 6cm
EO=3 cm
BO=4cm
OF=9cm
Oblicz:
OC=?
AB=?

EO/ED=BO/AB
3/6=4/AB
3AAB=24
AB=8

OC/OB=OF/OE
OC/4=9/3
3OC=36
OC=12