Ile jest wart taki domek wykonany własnoręcznie bardzo starannie z patyczków
dziwi się otwierają również bramka
a studnia wciąga wiaderka jest na korbkę
w domku jest światło
wykonane z patyczków grochu i czarnych kamyczków na drog

wycenie to w miarę rozsądnie
pokazany jest w załączniku

2

Odpowiedzi

2010-02-02T14:53:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:48:39+01:00
Spokojnie 90-100zł, ale takie rzeczy słabo się u nas sprzedają więc myślę że za więcej niż 60-70zł nie pójdzie ale życzę szczęścia w negocjacji ceny