Odpowiedzi

2010-02-02T14:49:12+01:00
M- trzynaścioro piskląt
D- trzynaściorga piskląt
C- trzynaściorgu piskląt
B- trzynaścioro piskląt
N- trzynaściorkiem piskląt
Msc- trzynaściorgu piskląt
W- trzynaścioro piskląt
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:49:25+01:00
M.trzynaścioro piskląt
D. trzynaściorga piskląt
C.trzynaściorgu piskląt
B.trzynaścioro piskląt
N.trzynaściorgiem piskląt
Msc.trzynaściorgu piskląt
W.trzynaścioro piskląt !
1 5 1