Odpowiedzi

2010-02-02T14:54:39+01:00
Przybliż się do Boga w takim stanie, w jakim się teraz znajdujesz

Przybliż się do Boga wyznając Mu swoje grzechy, a On ci je przebaczy



Przybliż się do Boga ze swoimi kłopotami, a On ci dopomoże


Zbliż się do Boga z ciężarem swoich problemów, a On cię podtrzyma
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T14:55:15+01:00
Panie Boże dziękuję Ci za Pismo Święte. Dzięki niemu zrozumiałam, że tobie zależy tylko na dobru. Poza tym zrozumiałam, że jesteś najlepszy i najważniejszy. Dzięki Ci za to.; **
2 5 2