Odpowiedzi

2010-02-02T15:21:52+01:00
Spełniam rolę sługi bożej . ;]
15 2 15
2010-02-02T18:10:35+01:00
Spełniam taką sama rolę jak wszyscy wierzący, tzn jestem dzieckiem boga
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:14:09+01:00
Często Kościół porównuje się do organizmu człowieka. Głową jest Pan Bóg. My zaś ludzie jesteśmy poszczególnymi członkami tego organizmu. Gdy coś zawiedzie organizm może się bronić i wyleczyć. Tak tez jest z Kościołem. Wiec i ja jestem jednym z członków tego organizmu.


Mam nadzieję, że pomogłam:)
21 3 21