Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T14:56:00+01:00
Zawiadowienie!
Zawiadamiamy państwa że w dniu 05.12.10 we wsi "Gródek" nie będzie prądu w godzinach 14-19. Bardzo przepraszamy za wszelkie usterki.
2010-02-02T14:56:34+01:00
Drodzy mieszkańcy!

Uprzejmie zawiadamiamy iż w dniu 12.09.2010 nastąpi odczyt z wodomierzy. Prosilibyśmy o wcześniejsze przygotowanie pomieszczenia, abyśmy mieli łatwy dostęp do wodomierza.
Osiedlowa spółdzielnia mieszkaniowa
2010-02-02T14:57:24+01:00
Uwaga!!!
Wczoraj pękła rura doprowadzająca wodę do państwa mieszkań.
I nastąpił wyciek wody. Prosimy o zachowanie spokoju. Przez najbliższe 2 dni mogą państwo nie mieć wody. Postaramy sie jak najszybciej usunąć szkodę.
Za utrudnienie przepraszamy.