Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:01:30+01:00
ZAPROSZENIE.

Serdecznie zapraszam wszystkie dzieci wraz z rodzicami na akademię z okazji pasowania na ucznia. Odbędzie się na sali gimnastycznej w Zespole szkół w ... (wpiszesz sobie miejscowość szkoły) dnia 1.02.2010r. o godz. 13.00 . Po części oficjalnej krótki poczęstunek dla każdego.

Serdecznie zapraszamy!
Dyrektor Szkoły.


' mam nadzieję że pomogłam ;)
9 4 9
2010-02-02T15:05:32+01:00
ZAPROSZENIE!
W imieniu klasy ...(tu wpisz klase,do ktorej chodzisz) mamy zaszczyt zaprosic Sz.P .....(tu wpisz imie nauczyciela lub rodzica) na akademie szkolna , ktora odbedzie sie 03.02.10 o godzinie 10.30 w zespole szkol . Celem akademii jest zaprezentowanie nauczycielom i uczniom etapy pierwszej pomocy oraz inne pomoce medyczne.

z powazaniem
przewodniczacy klasy ....
4 4 4
2010-02-02T15:05:54+01:00
Warszawa,17.05.2009
Droga Aniu!
Chciałabym Cię zaprosić na akademię szkolną, która odbędzie się w szkole podstawowej nr.15 w Warszawie o godzinie 14 , we wtorek tj.16.09.2009.
Celem przedstawienia jest dobra zabawa.
Uściski, Monika
3 4 3