Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:03:49+01:00
Cała droga wynosi : 5600m + 1400m = 7000m = 7 km
35 km/h / 7km = 5 h

odp : zajełoby mu to 5 godzin.
1 5 1
2010-02-02T15:09:53+01:00
Nie bardzo wiem, czy obwód podstawy pentagonu ma 1400m, czy 1 bok tej podstawy

s=droga
s=5600m+1400m=7000m
35km/h=35×1000m/3600s=9,72m/s

9,72m-1s
7000m-x s
x=7000:9,72
x=720.16s≈12minut
odp.potrzebny mu czas to około 12 minut