Odpowiedzi

2009-10-06T16:54:46+02:00
Achilles : odważny, porywczy, stanowczy, burzliwy uczuciowo, zdecydowany

Hektor: odważny, honorowy, stały uczuciowo, zdecydowany, lubiący atmosferę rodzinną

pzdr. ;*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:03:16+02:00
Achilles (syn księcia Peleusa i bogini morskiej Tetydy)
*najlepszy wojowniki grecki,
*ma nieśmiertelne ciało,
*silny, wytrzymały, odporny na ciosy, waleczny
*potrafiący się zmienić na lepsze,
*odważny, mściwy, okrutny.

Hektor (syn króla Priama i królowej Hekabo)
*najlepszy wojownik trojański,
*silny, wytrzymały, lecz jest zwykłym śmiertelnikiem,
*na polu walki troszczy się o godną śmierć,
*silny, wytrzymały, wysportowany,
*miał chwile słabości, gdy walczył z Achillesem.