Odpowiedzi

2010-02-02T15:01:34+01:00
Nauka jest potrzebna poniewaz bez niej bysmy nic nie umieli.
bez nuki nie byloby komputerow telewizorow itp.
niebyloby ich dlatego bo nikt by nie wiedzial jak to zrobic.
nawet jak by jeden potrafil to zrtobic i by przekazal komus by szybko zapomnieli bo by nie znali pisma.
wlasnie dlatego nauka jest tak potrzebna.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:02:58+01:00
Nauka w szkole jest nam bardzo potrzebna,bo jedynie tam nabywamy bardzo dużo wiedzy z każdej dziedziny.Przygotowuje to nas do dalszego życia.Dzięki temu,że nabywamy wiedzę możemy wypowiedzieć się w różnych kwestiach."Gimnastykujemy" w ten sposób nasz mózg,szare komórki nie zanikają.Możemy wykazać się naszą wiedzą biorąc udział w różnych konkursach.Osoba,która się uczy ma z tego satysfakcję.Chodzenie do szkoły jest naszym obowiązkiem lecz nie mamy z tego powodu być źli lecz powinniśmy się cieszyć,że możemy zrobić coś wartościowego w życiu.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
3 4 3