Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:59:28+01:00
Tak, ponieważ człowiek nie mając wyobraźni nie mógł by sobie wyobrazić konsekwencji niektórych negatywnych działań, by nie mógł się cieszyć z pozytywnych rzeczy, ani nie mógłby normalnie myśleć. Zwłaszcza w sztuce przydaje się bujna wyobraźnia.
Pozdrawiam :)
2010-02-02T15:00:09+01:00
Tak, gdyż czasami są sytuacje gdy musimy coś sobie wyobrazić.
2010-02-02T15:00:18+01:00
Oczywiscie!

czlowiek posiadajacy bujną wyobraznie, jest czlowiekiem pomyslowym, co jest wazne i przydatne w niektorych sytuacjach.