Odpowiedzi

2010-02-02T15:05:47+01:00
Nagozalążkowe i nagonasienne to to samo:)
mają łupiny niczym nie osłonięte, bez łupiny jak u okryto zalązkowych
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:32:37+01:00
Sosna jest rośliną nagozalążkową , ponieważ zalążek ( lub zarodek ) tej rośliny nie jest okryty żadnym specjalnym tworem chroniącym . Są też nagonasienne ponieważ ich nasiona są nagie ( nie są niczym okryte )
Pozdrawiam !
Mam nadzieję , że pomogłam - niedawno sama to miałam w szkole ;)
Liczę na naj ;)
9 4 9