Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:05:09+01:00
Kocham - jak nigdy nie kochałam.
Kocham - jak kochał chciałam.
Ciebie i nikogo więcej.
Kocham, kocham najgoręcej.


Kocham Cię bez końca,
Kocham dniem i nocą,
Kocham o wschodzie słońca
I kiedy gwiazdy się złocą.


Kocham Cię jak powietrze,
Jak dziurę w starym swetrze,
Jak drzewo na polanie.
Kocham Cię, Kochanie!

o Bożeee...udało się :*:)
1 1 1
2010-02-02T15:05:47+01:00
Dziś zakochanych święto jest
za górami i lasami żyje lolka i babolka
żyją w święta walentynek
bo kochają życie

2. Są już dzisiaj za górami
bo święto zakochanego
Zyczą szcęścia pomylśności
bo kochają życie

liczęę na najj ;***

a tak wgl Patrycja jestemm
2010-02-02T15:06:43+01:00
' gdy słyszę twe imię moje serce płakać chce,
bo zapomnieć nie potrafię , a bez Ciebie jest mi źle..

JEŚlI KOCHASZ, JEŚLI MYŚLISZ, TO NAPEWNO SIĘ DOMYŚLISZ..

' są misie brązowe,
są misie białe,
są misie duze..
I te całkiem małe.
są misie pluszowe,
są też szklanie,
I tak jak Ty
bardzooo
bardzooo
KOCHANE!.


- mam nadzieję że pomogłam ;)
1 5 1