Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T16:55:46+02:00
Dzięki fotosyntezie mamy tlen, który jest niezbędny do życia. Rośliny zamieniają wydychany przez nas CO2 na O2

Buduje się dzięki niej materia organiczna

Czynnik budujący i pokarmowy
3 5 3
2009-10-06T16:56:59+02:00
Fotosynteza w świecie ma ogromne znaczenie, ponieważ dzięki temu, że rośliny pobierają dwutlenek węgla, a wydalają tlen jest dla ludzi bardzo potrzebne gdyż dzięki tlenowi możemy oddychać.
5 4 5