Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:03:58+01:00
Fibrynogen jest to białko osocza krwi, z którego powstaje (pod wpływem enzymu włóknikowego - trombiny) fibryna czyli włóknik - końcowy produkt procesu krzepnięcia krwi.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:04:18+01:00
Fibrynogen - rozpuszczalne białko osocza krwi , ktore w procesie krzepniecia ulega przemianie w nierozpuszczalna fibryne.
4 4 4
2010-02-02T15:04:50+01:00
Fibrynogen jest to białko osocza krwi, z którego powstaje fibryna czyli włóknik - końcowy produkt procesu krzepnięcia krwi.