Rozwiążcie mi równaniai sprawdżcie mi rozwiązania. rozwiązania sprawdźcie ttak L= i potem P= czyli lewa prawa.

przykłady:
b) 7n+2=6n-3
d)-9z-7=-z-6
f)-s+15=4s-14
h)8k-19=-8k+19

pliss rozwiążcie mi tylko mi maacie to tak rozpisac .. będzie najjj

3

Odpowiedzi

2010-02-02T15:18:42+01:00
B) 7n+2=6n-3
7n-6n=-3-2
n=-5
spr.
7*(-5)+2=6*(-5)-3
-35+2=-30-3
-33=-33
L=P

d)-9z-7=-z-6
-9z+z=-6+7
-8z=1/:(-8)
z= -1/8
spr.
-9*(-1/8)-7=-(-1/8)-6
9/8-7=1/8-6
47/8=47/8
L=P

f)-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29/:(-5)
s=5,8
spr.
-5,8+15=4*5,8-14
9,2= 9,2
L=P

h)8k-19=-8k+19
8k+8k=19+19
16k=38/:16
k=2,375
spr.
8*2,375-19=-8*2,375+19
0=0
L=P

Proszę:) liczę na naj:)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:18:47+01:00
B)
7n+2=6n-3
7n-6n=-3-2
n=-5

spr:
7*(-5)+2=6*(-5)-3
-35+2=-30-3
-33=-33

d)
-9z-7=-z-6
-9z+z=-6+7
-8z=1
z=-1/8

spr:
-9*(-1/8)-7=1/8-6
9/8-7=1/8-6
-5⁷/₈=-5₇/₈

f)
-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29
s=5,8

spr:
-5,8+15=4*5,8-14
9,2=9,2

h)
8k-19=-8k+19
8k+8k=19+19
16k=38
k=2³/₈

spr:
8*2³/₈-19=-8*2³/₈+19
19-19=-19+19
0=0
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:29:19+01:00
B) 7n+2=6n-3

7n-6n=-2-3
n=-5

l=7*-5+2=-35+2=-33
p=6*-5-3=-30-3=-33
l=p

d)-9z-7=-z-6

-9z+z=7-6
-8z=1
z=-1/8

l=-9/8-7=-9/8-56/8=-65/8
p=-1/8-6=-1/8-48/8=-49/8
l≠p

f)-s+15=4s-14
-5s=-29
s=29/5

l=-29/5+75/5=46/5
p=4*-29/5-70/5=-116/5-70/5=-186/5
l≠p

h)8k-19=-8k+19
16k=38
k=38/16=19/8
l=19-19=0
p=-19+19=0
p=l
1 5 1