Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:15:48+01:00
Jeśli ma być w zabawny sposób to ja bym proponowała tak:
Moja koleżanka ma duże,błyszczące się oczy jak sowa.
Włosy ma zawsze związane w koński ogon.
Jej usta mają kolor przypominający dojrzałą truskawkę.
Na nosie ma piegi,które wyglądają jak ziarenka piasku tylko trochę ciemniejsze.
Chodzi oryginalnie ubrana,zawsze wyróżnia się z otoczenia.Raz chodzi ubrana na różowo i wygląda jak landrynka,raz ubiera się na zielono przypominając trawę i drzewa.

Wiadomo,że jeszcze musisz napisać jak ma na imię twoja koleżanka :)

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
1 5 1
2010-02-02T15:18:32+01:00
Moja Koleżanka......
Ma na twarzy biegi.
Fajne krótkie, blond włosy, które zawsze sterczą jej na wszystkie strony świata
Ma na nosie duże okulary, ale choc je ma i tak nic nie widzi..!!..; DD