Odpowiedzi

2010-02-02T15:17:14+01:00
Uwaga!!!
Mam do sprzedania telefon za sumę w wysokości 70 zł.
Telefon posiada łącze bluetooth, dzwonki mp3, aparat fotograficzny, vap. Telefon ma małą rysę na ekranie i dlatego cena za telefon jest zaniżona. Tel kontaktowy: xxx xxx xxx
Bardzo zachęcam do kupna tego telefonu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:25:21+01:00
Ogłoszenie
Mam do zaoferowania Państwu używany telefon NOKIE N97 mini.Za jedyne 70 zł.Korzystałam z niego niecały rok. Jego stan oceniam na bardzo dobry. Telefon posiada aparat, blutosch, mp3, wap oraz wiele innych funkcji.Niestety ma jedyną wadę mianowicie spadł mi na podłogę i ma małą ryskę na wyświetlaczu,ale nie przeszkadza ona w korzystaniu,ponieważ jest mało widoczna. Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod numerem tel.4353647575.Cena do uzgodnienia.
Marzena Niigel.