Odpowiedzi

2010-02-02T15:14:55+01:00
No ponieważ były kłutnie i spory ... Ludzie się buntowali i tak do tego doszło ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:39:50+01:00
Przyczyny powstania Kozackiego:
- Kozacy domagali sie samodzielnosci
- Polscy magnaci wykorzystywali ludnosc ukrainska
- Polacy próbowali nazucic Kozakom swoja wiare
- uchwalenie, ze wszyscy kozacy nierejestrowani uwazani beda za chlopow
- osobista krzywda Chmielnickiego