Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:25:19+01:00
Moim zdaniem takie gry żle wplywają na dzieci i modzież. Przez nie ludzie stają się nerwowi. Modzież, a szczególnie chopcy, chcąc się upodobnić do wirtualnych postaci wstrzynają bujki. Żle to także wpywa na psychikę dzieci. Zaczynają się zachowywać agresywnie, popychają innych i wybuchają zlością.

Jeżeli dobrze daj naj pliska
46 4 46
2010-02-02T15:27:34+01:00
Na wiele osób takie gry działają negatywnie. Jest w tych osobach złość i wrogość do innych. Takie osoby potrafią ze złości niszczyć przedmioty tak jak i bić się z innymi kolegami. Moim zdaniem zbyt młode dzieci lub agresywne nie powinny w takie gry grać. Dla mnie taki sposób rozrywki jest fajną zabawą , a nie powodem do złości.
3 4 3
2010-02-02T15:28:38+01:00
Moim zdaniem gry typu strzelanki nie są za wspaniałe.My dziewczyny za bardzo się tym nie interesujemy.Źle wpływają na dzieci i młodzież ,ponieważ stają się groźni.Zaczynają bić bo myślą że są tacy jak w grze.Małe dzieci biorą zabawkowy pistolet i strzelaja w różne osoby.Myślę że takie gry są niedobre.
6 4 6