Odpowiedzi

2010-02-02T15:28:47+01:00
Ludzie powinni się tego wstydzić ponieważ każdy jest inny i to jest właśnie w nas wyjatkowe. Wszyscy ludzie powinni walczyć z rasistowskimi zasadami. To czy ktoś jest biały czy czarny nie określa tego jaki jest człowiek. Określenia czarni to kłamcy, żółci niewychowani są bez sensowne.Każdy człowiek ma prawo do wyboru religii czy głoszenia własnych poglądów i inni powinni to uszanować.

mam nadzieje ze dobrze :P
129 4 129
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:29:15+01:00
Na świecie często można zaobserwować prześladowania z powodu koloru skóry, wyznawanej religii czy poglądów. Jest to bardzo nierozsądne zachowanie i ludzie powinni się tego wstydzić, ponieważ takim zachowaniem ranią tych kogo prześladują. Każdy ma prawo do wyznawania swojej religii czy poglądów. Jak byśmy się czuli gdyby ktoś nas prześladował za to co myślimy i jaki mamy kolor skóry? Jesteśmy jacy jesteśmy i dobrze że każdy jest inny, bo gdyby wszyscy byli tacy sami to świat byłby nudny.
38 4 38
thx m8
REBFHYTFUXRSHGRDGXFUVYVG