Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:26:08+01:00
Organizmy jednokomórkowe są zależne od środowiska, gdyż nie potrafią się one bronić, nie wszystkie umieją się poruszać(a jeśli tak to tylko w wodzie), aby znaleźć pożywienie muszą mieć warunki, aby je znaleźć .
3 3 3
2010-02-02T15:32:49+01:00

Organizmy jednokomórkowe są zależne od środowiska, gdyż nie potrafią się one bronić, nie wszystkie umieją się poruszać(a jeśli tak to tylko w wodzie), aby znaleźć pożywienie muszą mieć warunki. Organizm wielokomórkowy może żyć w różnych warunkach, a w przypadku zmian zachodzących w środowisku, może się do nich przystosować.
2 2 2