Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:46:33+01:00
Ludzie próbują bronic się przed złem:
-chodząc do kościola, z mysla ze przez to trafia do nieba
-modląc się i proszac Boga o pomoc
-spowiadajac sie by oczyscic sie z grzechow
-uczniowie uczestniczac w spotkaniach z pedagogiem lub na godzinie wychowawczej
-sluchajac rad innych ludzi;)
47 4 47
2010-02-02T16:02:14+01:00
Ludzie bronią sie modlitwom uczęszczaniem do kościoła co zbliża ich do wiary ale też stosują przemoc, która jest najgorszym sposobem obrony. Przemoc może tylko pogorszyć naszą sytuację a uczęszczanie do kościoła czasami rozmowa z księdzem czy osobom bliskom na ciężkie tematy może być jedynym dobrym rozwiązaniem.
11 4 11