Odpowiedzi

2010-02-02T15:35:45+01:00
Zmysł człowieka że ruszasz wyobraznia i robisz to co masz w głowie
1 1 1
2010-02-02T15:37:11+01:00
Wiele informacji dociera do mózgu poprzez to wiemy o wiele więcej niż dowiadujemy się przez inne przedmioty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:37:43+01:00
Wzrok: lornetka,luneta, lupa, okulary, operacje laserowe
słuch: słuchawki, aparat słuchowy
dotyk: sztuczne systemu czuciowe
równowaga: sztuczny ośrodek równowagi itd.

Mam nadzieję, że o to chodziło :]
4 4 4