A) (-1 i jedna druga) : ( -0,06) =
b) (-2 i dwie trzecie) : 1,2=
c) dwie trzecie : (-6) =
d) (-0,45) : 1 i cztery piąte =
e) (-2,75) : (-2,2) =
f) (-3,5) : ( -1 i jedna siódma) =

Mam to na jutro !!
Sory że takie nieczytelne ale niestety tutaj nie da się pisać ułamków i wgl :]

2

Odpowiedzi

2010-02-02T15:42:34+01:00
A) 25
b) 2 i jedna dziewiąta
c) -jedna dziewiąta
d) 0,81
e) 1,25
f) 3 i jedna szesnasta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:45:18+01:00
A) (-1½) : ( -0,06) = -1,5 :( -0,06) = 25
b) (-2²/₃) : 1,2 = -8/3 : 6/5 = -8/3 * 5/6 = -40/18 = -2²/₉
c) 2/3 : (-6) = 2/3 * (-1/6) = -2/18 = -1/9
d) (-0,45) : 1⁴/₅ = (-0,45) : 1,8 = -0,25
e) (-2,75) : (-2,2) = 1,25
f) (-3,5) : ( -1¹/₇) = -7/2 : (-8/7) = -7/2 * (-7/8) = 49/16 = 3¹/₁₆