Odpowiedzi

2010-02-02T15:37:16+01:00
Jedną z przyczyn wojny swiatowej byly np wojny bałkanskie. walki na froncie poludniowo wschodnim przeniosly sie na cala europe.
2010-02-02T15:38:50+01:00
Według mnie przyczyną z jakiej wybuchła II wojna światowa, była taka że Hitler chciał przejąć cały świat.
Niestety nie udało mu się to, ponieważ Hitler walczył na wielu frontach i nie mógł tego wszystkiego opanować.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:39:10+01:00
Łamanie postanowień traktatu wersalskiego:

* wprowadzenie w Niemczech powszechnej służby wojskowej
* agresywna polityka względem satelitów i sąsiadów Niemiec (Saara, Austria, Czechosłowacja, Kłajpeda)
* intensywne zbrojenia
* żądania wysuwane w stosunku do Polski