Odpowiedzi

2009-10-06T17:07:32+02:00
Do nowego roku zostało: 2h 6min i 40s

6min = 360s
2h = 2*3600s = 7200s

Do nowego roku zostało: 7200s+360s+40s=7600s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:13:28+02:00
Zostało do końca roku 2 godziny 7 minut i 40 sekund
2 godziny x 60 minut = 120 minut x 60 sekund= 7200 sekund
7 minut x 60 sekund = 420 sekund
i zostało nam 40 sekud
teraz wszystkie sekundy należy dodać czyli :
7200 sekund + 420 sekund + 40 sekund = 7660 sekund
Odp.: Do końca roku zostało 7660 sekund .