Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T16:46:50+02:00
Adwokat - argumenty:
- Wcześniejsza praca latarnika, była bez zarzutu
- Wiek oskarżonego częściowo usprawiedliwia jego zaniedbanie
- Starzec musiał bardzo tęskinic za ojczyzną
- Żył w odosobnieniu
- Praca latarnika jest ciężka - jego poprzednik szybko zrezygnował (nie pamiętam dobrze, w jakich okolicznościach poprzednik latarnika odszedł z pracy - nie jestem pewna tego podpunktu)
1 1 1
2009-10-09T19:15:07+02:00
Skawiński był dobrym człowiekiem. Ale gdy pofjął sie pracy na stanowisku latarnika zobowiązał sie ze bedzie sumiennie wykonywał swoją prace. Lecz tamtego wieczoru nie dopilnował swojego obowiązku. Zaczytał sie i nie zapalił latarni. Straznik Johns spytał sie go czy jest chory ten odpowiedzial ze nie. A jak wszyscy wiemy gdy nie dopilnował swojego obowiazku płynący nieopodal statek rozbił sie i chwala bogu ze wszyscy przezyli , bo wtedy Skawinski bylby w owiele gorszej sytuacji.
2 5 2