Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:43:51+01:00
A) 10-8=1
Odp.: Nie spełnia.

b)6-4=2
Odp.: Spełnia.

c)100+1 =2+99
101=101
Odp.: Spełnia.
2010-02-02T15:43:54+01:00
A) 10-4x=1
10-4*2=10-8=2 NIE SPEŁNIA
b) 3m-4=m
3*2-4=6-4=2 SPEŁNIA
c) 100+1 =2+99
101=101 spełnia
2010-02-02T15:50:59+01:00
10-4x=1 za x podstawiamy 2 i sprawdzamy czy lewa strona równania jest równa prawej
L=10-4×2=10-8=2 P=1 L≠P nie spełnia tego równania

3m-4=m za m podstawiamy 2 i tak jak poprzedni przykład
L=3×2-4=6-4=2 P=2 L=P spełnia to równanie


100+½ z=z+99 wstawiamy 2 za z i tak samo
L=100+½×2=100+1=101 P=2+99=101 L=P spełnia