Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:42:46+01:00
Przystosowania:
Niedźwiedź Brunatny
Grube futro, zapas tłuszczy w warstwie pod skórnej

Orzechówka:
gromadzi dużo pożywienia na zimę.
2 5 2
2010-02-02T15:59:22+01:00
Wiem o niedzwiedziu brunatnym Jest pustelnikiem.Odżywia się między innymi rybami,mięsem pod koniec lata przygotowuje sie do snu i żyje w środowisku lądowym
3 2 3