Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:47:59+01:00
Przystosowanie ryby do życia w wodzie
-oczy bez powiek
-opływowy kształt ciała
-głowa
-kręgosłup
-płetwa grzbietowa
-linia boczna
-łuski
-płetwa ogonowa
-mięśnie
-płetwa odbytowa
-pęcherz pławny
płetwy brzuszne
-płetwy piersiowe
-pokrywy skrzelowe
-ciało pokryte śluzem
-w skórze znajdują się komórki barwnikowe
15 4 15
2010-02-02T15:51:09+01:00
-duże paszcze
-ostre zęby
-maskujące ubarwienie
-wypukłe oczy
-skrzela
-płetwy
-łuski ułożone dachowato
-śluz zmniejszający tarcie
- struna grzbietowa ciemniejsza od brzusznej
-pęcherz pławny
-są zmiennocieplne
- worek wyporowy
-opływowy kształt ciała
- oczy bez powiek
-nieruchome połączenie głowy z tułowiem
7 3 7