Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:50:11+01:00
Panie Boże,pragnę Ci dziś polecić wszystkie małżeństwa.Spraw żeby żyły w zdrowiu.Daj im proszę radość życia i pociechę ze swego potomstwa,oraz strzeż ich od złych uczynków,żeby zawsze żyły w miłości i szczęściu.Dbaj o nie jak o wszystkie swoje owieczki i zawsze bądź przy nich i nigdy ich nie opuszczaj.Amen.
2010-02-02T19:17:24+01:00
MODLITWA ZA MAŁŻONKÓW
PROSIMY CIĘ ,WSZECHMOGĄCY BOŻE,RACZ DARZYĆ OJCOWSKĄ OPIEKĄ ZWIĄZEK MAŁŻEŃSKI PRZEZ CIEBIE USTANOWIONY I PRZEZ DŁUGIE LATA STRZEŻ W POKOJU TYCH,KTÓRYCH ZŁĄCZYŁEŚ WĘZŁEM SAKRAMENTALNYM .PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO .AMEN