Ooo...
ZaDaNkO ;)

1.Ułóż dialog z wykorzystaniem wybranych związków wyrazowych. :::::::::::::::
oto one ::::::::: dzisiaj wieczorem, bardzo pózno, dość szybko, usiadł pośrodku, miło spędziliśmy czas, było bardzo przyjemnie!!!

Za to ZaDaNkO daje najj najj najj najj najj najj

i jeszcze jedno ::::::::::::::::::::::::::

2. Ułóż zdania z podanymi liczebnikami::::::::
dwanaście, czwarty, sześćset, tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąty dziewiąty :):):):):)

UWAGA : potrzebne na dzisiaj najpózniej do 11:00

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:58:19+01:00
Kamil zobaczył smutna dziewczynke.Podszedł do niej dosc szybko.
-Czemu jestes smutna?
-Bo dzisiaj wieczorem mam isc na urodziny do kumpeli a nie mam prezentu.
-jest bardzo pozno a ja musze isc do domu ale ci pomoge!
usiadł po srodku dwoch drzew i zaczał zbierac liscie.
-nazbieraj lisci i zrob z nich jakis obrazek!
-jasne to swietny pomysł!
po chwili liscie były nazbierane.
-miło spedzilismy czas-powiedziała dziewczyna
-Było bardzo przyjemnie-odpowiedział chlopak.
-to do zobaczenia
-czesc-wykrzykneła nieznajoma

Zdania;
ala ma dwanascie płyt z muzyka pop.
Adrian był czwarty w wyscigu z kolegami.
tysiac dziewiecset dzdzewiecdziesiaty dziewiaty to data narodzin mojej kolezanki.
chciałabym by moja bab cia miała szscset lat.


aha ty małaaaaaaaaa ty wogole dialogu nie napisałas tylko kawałek wypracowanania odrozniasz dialog od opowiadania???
1 4 1
2010-02-02T16:22:04+01:00
Zadanie 2.
a) W mojej klasie jest dwanaście dziewczyn.
b) Mam czwarty numer w dzienniku.
c) W mojej kolekcji jest sześćset plakatów gwiazd.
d) W Warszawie jest więcej niż tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć mieszkańców.
2 4 2