Odpowiedzi

2010-02-02T15:53:55+01:00
Pojadę: 1os. l.poj. - czas przyszly
postanowił: 3os. l.poj. - czas przeszły
przybyli: 3os. l.mn. r.męskoosobowy, czas przeszły
rozpoczęło się: 3os. l.poj. r.nijaki, czas przeszly
oglądali: 3os.l.mn r.meskoos. czas przeszly
odbyliśmy: 1os. l.mn. r.niemęskoosobowy, czas przeszly
stwierdzili: 3os. l.mn. r.meskoosobowy, czas przeszly
stoją: 3os. l.mn. r.niemęskoosobowy, czas teraźjniejszy


Liczę na najlepsze ;**
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:53:59+01:00
Osobę liczbe czas i rodzaj w czasownikach .
pojadę 1os. liczby pojedynczej, czas przyszły , rodzaj męski
postanowił 3os. liczby pojedynczej, czas przeszły, rodzaj męski
przybyli 3 os. liczby mnogiej, czas przeszły, rodzaj męskoosobowy
rozpoczęło się 3 os. liczby pojedynczej, czas przeszły, rodzaj nijaki
oglądali - 3 os. liczby poj. czas przeszły, rodzaj męskoosobowy
odbyliśmy - 1 os. liczby mnogiej, czas przeszły, rodzaj męskoosobowy
stwierdzili - 3 os. liczby mnogiej, czas przeszły, rodzaj męskoosobowy
stoją - 3 os. liczby mnogiej, czas teraźniejszy, -
2 5 2
2010-02-02T15:57:57+01:00
Pojadę- 1os.l.poj. , cz. przyszły , r.m
postanowił- 3os. l.poj. ,cz. przeszły , r. m
przybyli- 3 os.l.mn. , cz. przeszły , r.m.-os.
rozpoczęło się 3 os. - l.poj. , cz.teraźniejszy , ---
oglądali- 3 os. l.mn. ,cz.przeszły, r.m.-os.
odbyliśmy-1 os. l.mn. ,cz.przeszły, r.m.-os.
stwierdzili-3 os. l.mn ,cz. przeszły , r.m.-os
stoją-3 os. l.mn ,cz teraźniejszy , r.m.-os.


1os.
3os.
3 os.
3 os.
3 os.
1 os.
3 os.
3 os.
1 1 1