Odpowiedzi

2010-02-02T15:56:11+01:00
To znaczy, że ludzie są winni za ból i cierpienie innych ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:57:06+01:00
To proste. Powiedzenie , Ludzie ludziom zgotowali ten los'' mowi moim zdaniem o tym ze chociaz ludzie sa sobie rowni i tak na prawde jestesmy wszyscy tacy sami to robimy sobie rozne krzywdy jestesmy dla siebie nawzajem zli i nieprzyjazni. Tego najlepszym przykładem są wszystkie wojny. Chociażby 2 wojna światowa . Cała burzę wywołał jeden człowek bo czuł sie lepszy od innych .
2010-02-02T15:57:29+01:00
Oznacza to, ze niektórzy ludzie nie zwracają uwagi na skutki swoich zachowań i wyborów, które mają niekorzystny wpływ na życie innych osób. Np. młodszych pokoleń nieznanych osób. Przykładem mogą być postawy okupantów podczas wojny, gdzie ginęło mnóstwo niewinnych ludzi, a przede wszystkim dzieci. Z czasów współczesnych przykładem mogą być kobiety które zostawiają własne dzieci na ulicy nie dbając o to, czy przeżyje ta bezbronna osoba, czy nawet ich stosunek.

Przynajmniej ja tak to odbieram :]