Odpowiedzi

2010-02-02T15:51:22+01:00
2010-02-02T15:52:51+01:00
Tą piosenke śpiewa JAN SEBASTIAN BACH

xd. ;)) bo ostatnio też miałam takie zadanie ;]]

a terażniej Ave Maria, Aria na strunie G, Marsz Weselny F. Mendelssona oraz R. Wagnera

lub Trio Smyczkowe - Natalia Dolińska, Marta Szostek i Natalia Orkisz grają Arię na strunie G Jana Sebastiana Bacha na Małym Rynku w Krakowie.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:53:27+01:00
Wydaje mi się ,że Jan Sebastian Bach ....
6 4 6