Odpowiedzi

2010-02-02T15:54:28+01:00
Dane:
Poślubienie Bony-1518
Z. Stary-27 lat starszy
Obliczenia:
75-27=48
1518-48=1470
ODP: Królowa Bona urodziła się w 1470 roku.

Prostee...
1 5 1
2010-02-02T15:54:40+01:00
75-27=48
1518-48=1470

odp. 1470r
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:55:57+01:00
X=wiek króla w dniu ślubu
y-wiek żony w dniu ślubu

x=y+27
x+y=75

y+27+y=75
2y=75-27
2y=48
y=48:2
y=24

x=y+27=24+27=51

1518-24=1494
odp. bona urodziła się w 1494roku