Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:55:09+01:00
1)Pojęcia “prawa człowieka” po raz pierwszy użyto w amerykańskiej Deklaracji

2)Ludzie rodzą sie rowni oznacza ze każdy człowiek jest równy sobie nie zeleżnie od jaką religie wyznaje czy też jaki ma kolor skóry.
1 5 1
2010-02-02T16:06:12+01:00
"W których państwach mówiono po raz pierwszy o prawach człowieka?"

W XIIIw. w Anglii, jednak na większą skalę dopiero w XVIIw. w Konstytucji Amerykańskiej, a także we Francji...

"Co oznacza stwierdzenie, że ludzie rodzą się wolni i równi ę

To znaczy że każdy, bez względu na kolor skóry, pochodzenie czy też język, zasługuje na takie same prawa i traktowanie jak każdy inny człowiek na świecie.