Odpowiedzi

2010-02-02T16:01:49+01:00
Różnice :
połysk metaliczny
kowalność
charakterystyczny zapach
stan skupienia
twardość
temeratura wrzenia , topnienia
aktywność chemiczna
zapach
ciągliwość
przewodnictwo prądu i ciepła
barwa





1 5 1
2010-02-02T16:43:21+01:00
Metale: -Srebro -Złoto -Żelazo -Aluminium Podstawowe właściwości metali: -Przewodzą ciepło -Przewodzą prąd elektryczny -Mają metaliczny połysk -Szara barwa w większości Niemetale: -Azot -Ozon -Tlen -Dwutlenek węgla Podstawowe właściwoścvi niemetali: -nie przewodzą ciepła -są izolatorami - nie przewodzą prądu elektrycznego -bez połysku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:31:22+01:00
Nie przxewodza ciepła i prądu,
nie są kowalne
nie błuszczą się.