Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T15:55:52+01:00
(x+7)-2(3x+5)=3
x+7-6x-10=3
-5x=3+10-7
-5x=6
x=-6/5= -1 i 1/5

nie da rady wyjsc -4!!!!!
2 5 2
2010-02-02T15:57:37+01:00
(x+7)-2(3x+5)=3
x+7-6x+10=3
-5x=3+10-7
-5x=13-7
-5x=4 /-5
x=1 1/4


(Chyba masz złą odpowiedź, bo wychodzi1 1/4 a nie -4)
2 3 2
2010-02-02T16:15:05+01:00
(x+7)-2(3x+5)=
x+7-6x-10=3
-5x=3+10-7
-5x=13-7
-5x=4/-5
x=1.25
nie wyjdzie z tego zadania -4