Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:59:03+01:00
Sweden - Swedish
Italy- Italian
Irleand- Irish
Canada- Canadian
united States- American
Mexico- Mexican
Brazil- Brazilian
Argentina- Argentinian
Chile- Chilean
Egypt- Egyptian
Sudan- Sudanese
Niger- Nigerian
Kenya- Kenyan
Turkey- Turkish
Russia- Russian
India- Indian
China- Chinese
1 5 1
2010-02-02T16:13:23+01:00
Sweden - Swedish
Italy- Italian
Irleand- Irish
Canada- Canadian
united States- American
Mexico- Mexican
Brazil- Brazilian
Argentina- Argentinian
Chile- Chilean
Egypt- Egyptian
Sudan- Sudanese
Niger- Nigerian
Kenya- Kenyan
Turkey- Turkish
Russia- Russian
India- Indian
China- Chinese