Odpowiedzi

2010-02-02T16:06:49+01:00
Uwaga !
Dnia 3.02 br. w naszej szkole odbędzie się zbiórka pieniędzy na rehabilitacje dla naszej koleżanki ze szkoły ,która jest ciężko chora.Liczy się każdy gorsz dlatego bardzo prosimy o wsparcie.
organizatorzy


Zaproszenie !
Mamy zaszczyt zaprosić na bal charytatywny który odbędzie się 14.02 br. w naszej szkole.Będzie można obejrzeć występy uczniów naszej szkoły którzy przygotowali skecze. W programie również konkurs karaoke oraz na króla i królową balu.Będzie można potańczyć oraz zjeść pyszny poczęstunek.Pieniądze z balu przeznaczone będą na szczytny cel
Zapraszamy-organizatorzy !
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:06:53+01:00
1) Uwaga!
Dnia 21.02.2010r. o godz. 15.00 w (podaj szkołę,patrona szkoły,ulica przy której znajduje się szkoła i miejscowość) w sali gimnastycznej odbędzie się zbiórka pieniędzy na rehabilitację naszej koleżanki.Będzie krótkie przedstawienie i licytacja. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Dyrekcja Szkoły

2) Zaproszenie!
Dnia 20.02.2010r. o godz.16.00 w(podaj szkołę,patrona szkoły,ulica przy której znajduje się szkoła i miejscowość) w sali gimnastycznej odbędzie się bal charytatywny.Wstępem będzie żywność dla ubogich rodzin.Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Dyrekcja Szkolna
2 5 2