Odpowiedzi

2010-02-02T15:56:34+01:00
Ponieważ występują na niej same morza i oceany, a na drugiej półkuli lądy wody.
3 3 3
2010-02-02T15:57:23+01:00
Ponieważ na pułkuli południowej ziemi znajduje się najwięcej murz i oceanów
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:58:26+01:00
Półkula południowa jest nazywana półkulą morską, ponieważ jej większą część zajmują wody (oceany, morza). Półkula północna nazywana półkulą północną, ponieważ większą jej część zajmują lądy :)
10 4 10