Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T09:34:04+01:00
Przeciwprostakatna ABC=4 pierwiastki z 10

POwstale trojkaty sa podobne do trojkata ABC dlaego mozemy korzystac z proporcjalnosci, wiec
4/a=4 pierwiastki z 10/12
4 pierwiastki z 10*a=48
a=12/pierwiastek z 10
a=1.2 pierwiastkow z 10

Gdzie a to bok ktorego szukamy ;)
2010-02-03T10:35:25+01:00
ABC=4 pierwiastki 10

4/a=4 pierwiastki 10 /12
4 pierwiastki 10*a=48
a=12/pierwiastek 10
a=1.2 pierwiastkow 10